Wil jij ook onderdeel zijn van iets groters? We breiden ons netwerk constant uit met creatieve collega’s! Je werkt samen met toffe klanten aan kortlopende campagnes of vliegt in voor lange interim opdrachten. De projecten zijn divers en vragen om verschillende expertises.
De vrijheid van het ondernemen. Keuzes maken waar je vol voor gaat en waar je ‘nee’ tegen zegt. We houden er van. En we weten ook hoe fijn de stabiliteit van een groot creatief team is. Wanneer je je aansluit bij ons netwerk kies jij welke opdrachten je wel of niet aanneemt. Balans! Beschik jij over één of meer van onderstaande talenten als freelancer of als interim-professional? Stuur ons een mailtje.
Staat jouw expertise er niet tussen en denk je ’toffe club!’. Stuur dan ook maar een mailtje!
Wil je opvallen in deze arbeidsmarkt, dan moet je met iets unieks komen. Een baan waarin je betaald pizza’s mag proeven, dat klinkt toch te mooi om waar te zijn? Deze campagne diende twee belangrijke doelen: we konden het vak van pizzabakker in de spotlight zetten bij een jonge doelgroep én we zochten (dus echt!) een social media expert die voor meer pizza-bereik ging zorgen op TikTok, Facebook en Instagram. Oh, en je kon ook een deel van je salaris laten uitbetalen in Bitcoin, die campagne deden we ook.
PR en (media)bereik was het voornaamste doel van deze campagne: opvallen dus! Met online advertenties, meerdere video’s en een sterk staaltje PR bereikten we de doelgroep én nationale media. We ontvingen meer dan 250 (video)sollicitaties via VideoAsk en nodigden 50 potentiële kandidaten uit om in een van de Domino’s winkels hun eigen pizzavlog op te nemen.
Resultaat: 30+ nieuwe bezorgers en pizzabakkers vanuit de campagne als ‘bijvangst’, 1 aangenomen social media creatieve en al meer dan 75 video’s op TikTok om de doelgroep te bereiken.
Wil je opvallen in deze arbeidsmarkt, dan moet je met iets unieks komen. Een baan waarin je betaald pizza’s mag proeven, dat klinkt toch te mooi om waar te zijn? Deze campagne diende twee belangrijke doelen: we konden het vak van pizzabakker in de spotlight zetten bij een jonge doelgroep én we zochten (dus echt!) een social media expert die voor meer pizza-bereik ging zorgen op TikTok, Facebook en Instagram. Oh, en je kon ook een deel van je salaris laten uitbetalen in Bitcoin, die campagne deden we ook.
PR en (media)bereik was het voornaamste doel van deze campagne: opvallen dus! Met online advertenties, meerdere video’s en een sterk staaltje PR bereikten we de doelgroep én nationale media. We ontvingen meer dan 250 (video)sollicitaties via VideoAsk en nodigden 50 potentiële kandidaten uit om in een van de Domino’s winkels hun eigen pizzavlog op te nemen.
Resultaat: 30+ nieuwe bezorgers en pizzabakkers vanuit de campagne als ‘bijvangst’, 1 aangenomen social media creatieve en al meer dan 75 video’s op TikTok om de doelgroep te bereiken.
Wil je opvallen in deze arbeidsmarkt, dan moet je met iets unieks komen. Een baan waarin je betaald pizza’s mag proeven, dat klinkt toch te mooi om waar te zijn? Deze campagne diende twee belangrijke doelen: we konden het vak van pizzabakker in de spotlight zetten bij een jonge doelgroep én we zochten (dus echt!) een social media expert die voor meer pizza-bereik ging zorgen op TikTok, Facebook en Instagram. Oh, en je kon ook een deel van je salaris laten uitbetalen in Bitcoin, die campagne deden we ook.
PR en (media)bereik was het voornaamste doel van deze campagne: opvallen dus! Met online advertenties, meerdere video’s en een sterk staaltje PR bereikten we de doelgroep én nationale media. We ontvingen meer dan 250 (video)sollicitaties via VideoAsk en nodigden 50 potentiële kandidaten uit om in een van de Domino’s winkels hun eigen pizzavlog op te nemen.
Resultaat: 30+ nieuwe bezorgers en pizzabakkers vanuit de campagne als ‘bijvangst’, 1 aangenomen social media creatieve en al meer dan 75 video’s op TikTok om de doelgroep te bereiken.
Binnen jouw organisatie
Het opvangen van grote drukte, een zwangerschapsverlof of een extra verdieping met jouw marketingteam? Wij matchen onze freelancers en interim-professionals met jouw vraagstuk. Dat doen we voor korte en langdurige opdrachten.
Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
© Door Schut 2023
bureau voor merk en marketing
HALLO!
hallo@doorschut.nl
+31 0 58 369 0158
Zuidergrachtswal 3
Leeuwarden
SOCIALS